SINGURATATE….

DA mai! Lectia Singuratatii a iesit la suprafata…
Tre sa o invat si pe asta..pentru a scapa de a mai intra in relatii vicioase care stiu de la inceput ca se vor termina candva din cauza ca NU este Alegerea mea(Doamne acu am inteles asta cu alegerea)..
SINGURATATE te ACCEPT. NU VREAU sa am DEPENDENTA de a fi cu cineva..
Singuratate Stiu ca nu-mi esti dusman ci prietena pe calea mea catre mine insami tu ma ajuti .. ma ajuti sa ma Gasesc pe Mine in EU_ul meu cel mai profund…
Asta poate fi si primul pas in cresterea increderii de sine..Acceptarea de sine inseamna ca vine o clipa cand IO ma imbratisez pe mine, fizic, mental, emotional, spiritual si imi spun ”Bravo, bai!” SUNT UN OM LIBER….Pfff! DOAMNE! CAt imi doresc asta!!!
Atunci o sa pot sa ALEG Io….nu vulnerabilitatea mea,nu temerile mele, NU DEPENDENTA..
A fi singura cu tine insati poate fi o modalitate extraordinara prin care sa inveti sa te apreciezi si sa te admiri, fara a mai fi dezamagita de faptul ca altii nu observa si nu apreciaza…
Trebuie sa Invat sa ma adaptez la mine insumi prietene…Si sa-mi pot vedea/constientiza adevaratul meu potential..
Apoi zic DA! TU esti mai dragule al meu! Si SIMT asta din TOT Miezul FIintei mele.

Cand cineva este singur, de cele mai multe ori persoana marturiseste ca nu se simte bine, implinita.. Tocmai pentru ca noi, ca fiinte umane, avem nevoie de ALTCINEVA pentru a ne completa, pentru a da un sens propriei noastre existente. ..Pentru multi, si pentru mine,cea care n-a cunoscut-o pana acu..pentru ca eram o „agatatoare” care avea nevoia permanenta de a fi cu cineva…este greu sa gaseasca un sens in singuratate, pentru unii chiar de neconceput…
Dar singuratatea chiar are beneficiile ei… Relatiile presupun schimbari interioare si compromisuri pentru a ajunge sa ne adaptam partenerului pe care il alegem…. Este important sa fim ATENTI la propriile nevoi si dorinte si la modul in care putem invata sa le indeplinim singuri, noi pentru noi….

Nici singuratatea, nici viata de familie nu sunt intamplatoare (cat de mult ar durea), astfel incat ar trebui ca fiecare persoană sa-si accepte destinul si sa nu tina neaparat sa-l schimbe… Cei care o fac ,se casatoresc numai pentru a fi in „randul lumii” sau in pas cu moda ori cu vremea sau, si mai rau, pentru a indeplini dorintele familiei…. Insa nu vor avea mari satisfactii si nici bucurii, daca fac acest pas numai de „ochii lumii”. ..
Osho, zice in aceasta privinta :
: „Singuratate inseamna pur şi simplu, implinire. Esti un intreg; nu ai nevoie de nimeni altcineva pentru a te completa. Incearca deci sa gasesti centrul tau launtric, in care esti intotdeauna singur, in care singuratatea a fost intotdeauna perfecta.
In viata, in moarte sau oriunde ai fi, esti mereu singur. Insa aceasta singuratate este atat de plina – nu este niciun gol – si atat de completa., atat de impacata,, cu toate darurile vietii, cu toate frumusetile si binecuvantarile existentei incat , imediat ce ai gustat din propria ta singuratate, durerea va disparea. In locul ei se va naste un ritm nou, de o extraordinară blandete, pace, fericire si binecuvantare. Aceasta nu Inseamna ca un om care este centrat in singuratate nu isi poate face prieteni..in realitate, numai o asemenea fiinta poate avea prieteni, deoarece pentru el prietenia nu mai reprezinta o NEVOIE, ci o IMPARTASIRE..; fiinta umana are atat de mult, incat poate IMPARTI cu ceilalti.”

CAT AM FUGIT DE TINE…( de fapt copilul familiei era speriat de tine) ..IO am descoperit FEMEIA MATURA Mara si mama MAra – e SUPREM! SUNT FEMEIA COMPLETA.. SIMT CA TREC LA ALT NIVEL… asa ca baby.. TE Accept STIU ca ASA Pot ALEGE tot ce e MAI BINE PENTRU MINE si pruncul meu.
Iata deci cum trebuie privita si acceptata singuratatea, care, de fapt, nu mai este o singuratate, ci o binecuvintare si o pace launtrica…
Pe aia vreau s-o gasesc PACE IN SUFLET!..
PACE IN SUFLET…..
TOate-si au vremea…..
Stiu ca ce e al meu va veni spre mine si va ramane..Dar pentru asta trebuie sa VAD CLAR si LIMPEDE…cum altfel?……Doar fiind IO…
Iubesc oameni!

Lasă un comentariu