LECTIA urmatoare…RUPE ATASAMENTELE MARA!!!

Lumea ma intreaba ce se intampla cu mine de ceva vreme…

De ce SUNT Fericita, de ce radiez…

CUi se datoreaza CAUZA Fericirii mele si de ce s-a produs „schimbarea” mea…

SA fiu oare INDRAGOSTITA?..Asta sa fie MOTIVUL fericirii mele?…

sau.. cum mi-a zis cineva(Care nu vrea sa-i dau numele, dar il respect eenorrm!, si anume…sa-mi fi gasit acea INCREDERE care o manifest energetic in jurul meu?…hmmm…ce-mi place partea aia cu incredera de sine…SIGURANTA… )
NU dragilor nu-s indragostita (nu c-as refuza asta! hahaaa!)…imi gust Singuratatea…. :)))
DE ce ar fi asta singurul motiv pentru care sa simt ca TRAIESC Doamne iarta-ma…
NU dragilor!
NU SUNT FERICITA din cauza asta!

Sunt fericita ca SUNT! si ma simt mai VIE decat niciodata!

SUnt Fericita ca am scapat de Atasamente care-mi produceau rau, de DEPENDENTE, de obisnuinte,de agatare si instinct de posesiune!
SUNT FERICITA ca am cules din TRECUTUL meu doar momentele frumoase de Invatatura!
DUPA O LUNGA PERIOADA de timp in care uitasem SA MAI ZAMBESC si o faceam doar din act reflex…. AZI SUNT PREZENTA IN MINE MAI MULT DECAT NICIODATA!


AZI si ACUM ZAMBESC cu SUFLETUL!
EU ma simt AZI completa,intreaga, intacta, iubita si binecuvantata…. sunt iubirea si iubesc total
IUBESC TOT ce vine spre mine!
Am parte de o constientizare faina si stiu ca io creez TOT..io Aleg tot…
SI!
Exact asta se intampla cand INTELEGI ca FERICIREA TA nu depinde de nimic exterior!
Si ca NU ai nevoie de nimic pentru ca ESTI DEJA COMPLET, INTREG….
Nimeni si nimic NU te poate completa…
Poti ALEGE sa impartasesti ceea ce ESTI cu altcineva… DAR…FARA A EXISTA NEVOIA ….
Daca exista o NEVOIE , asta presupune ca fara acel Cineva sau fara acel Ceva nu pot fi Fericita… ceea ce inseamna atasament…

ELIBERAREA poate arata cam asa….:

Draga Iubitule, Draga Suflete……

Pur si simplu, NU am NEVOIE de Tine, Dragule, ca sa fiu fericita.
Obisnuiam sa Ma amagesc singura in convingerea mea ca fara Tine, Dragule , nu voi fi fericita .
Dar eu chiar nu am nevoie de Tine pentru fericirea mea.
Eu pot fi fericita fara Tine.
Eu sunt fericita fara Tine.
TU, DRAGULE nu esti bucuria mea…. fericirea mea…
Chiar NU am NEVOIE de Tine, Dragule…
Pot fi perfect fericita fara Tine, Dragule.
Eu sunt PERFECT fericita fara Tine, Dragule.

Si, spunand asta , realizez ca pot sa MA BUCUR de Tine, Dragule, pe deplin – gata cu nelinistile , gata cu geloziile , gata cu sentimentele de posesivitate, gata cu atasamentele….

E o INCANTARE sa fiu cu Tine, Dragule, dintr-o postura in care incetez a ma mai crampona de Tine, de existenta ta in viata mea…

SUNT LIBERA de atasamentul de Tine, Dragule ….

Fericirea mea EU sunt . Bucuria mea sunt TOT EU.

Eu nu am nici un drept sa-ti cer ceva.

O sa ma protejez pe mine insami de consecintele actiunilor tale, ale dispozitiilor tale (suparari, furie, etc) sau de orice, dar, in acelasi timp, tu iti poti vedea de drum si poti fi orice doresti sa fii .

Ex :

MAI OMULE, tu ai un acces de furie!
Foarte rau !
Eu nu simt nici cea mai mica dorinta sa te salvez si refuz sa ma simt vinovata!
Nu ma voi uri pentru nimic din ce-am facut!
Asta ar insemna vinovatie…
Nu ma voi simti rau si nici nu ma voi flagela pentru nimic din ce am facut ….nici bine , nici rau…

Eu nu am nici un drept sa -ti cer ceva.
IUBIREA alunga FRICA.
Acolo unde este IUBIRE , nu exista cereri, nu exista asteptari, nu exista dependenta!!

Eu nu iti cer sa ma faci fericita; fericirea mea NU se afla in tine!

Daca ai vrea sa ma parasesti, NU IMI VA PAREA RAU pentru MINE si invers!….

Ma bucur imens de COMPANIA TA , dar fara a ma agata de tine!

MA BUCUR de COMPANIA TA de la un NIVEL al NEATASARII.

CEL de care MA BUCUR NU ESTI TU….

ESTE CEVA CE ESTE MAI MARE DECAT NOI DOI AMANDOI la un loc…

Este ceva ce am descoperit, un fel de SIMFONIE, un fel de orchestra care canta o melodie in prezenta TA, dar cand tu pleci, orchestra NU se opreste…

Cand intalnesc pe altcineva, ea canta o melodie care este, de asemenea, INCANTATOARE….

Iar , cand sunt singura, EA CONTINUA SA CANTE…

Exista un repertoriu VAST si niciodata nu inceteaza SA CANTE….

Asta inseamna TREZIREA mea….

De asta sunt FERICITA! SUNT FERICITA CU MINE INSAMI!

In timp, am experimentat si casatoria si celibatul m-am bucurat de privilegiile ambelor cai de evolutie spirituala iar momentan ALEG ce e mai bine pentru sufletul meu..dar nu o zic…
ALEG sa TRAIESC cu TOATE ale MELE fara sa mai gandesc :”OARE CE VA URMA?”
Sunt abandonata complet in Dumnezeire…
ASa ca FERICIREA MEA nu DEPINDE DE UN BARBAT!
SUNT FERICITA CU MINE INSAMI!
Barbatul destinat mie de catre Divinitate ajunge la mine la timpul potrivit, pentru a impartasi impreuna cu el… absolut tot ce suntem si alegem sa fim.
NU MA MAI GRABESC!..

UN mare intelept zicea ca
¨”Toate evenimentele se afla intr-o ordine perefect coerenta, intelesul ei fiind destul de clar pentru cei care-si deschid inimile si mintile in fata acestor experiente.

Niciun eveniment , oricat de nefericit ar fi el , nu se petrece fara un scop clar….”

asa ca…. 😉

Pup si imbratisari!

Lasă un comentariu