Povestea ta iti formeza realitatea..VIata ta e ceea ce ALEGI sa VEZI din sufletul tau…

ESTE MINUNAT…
de fiecare data cand le explic oamenilor ca fiecare OM imi este superior intr-o anumita privinta si ca eu invat de la fiecare om pe care il intalnesc in cale, de fiecare data cand scot in evidenta Ceea ce este mai frumos , mai bun, mai pur,mai valoros in oamenii pe care-i intalnesc , reactia lor imi da lacrimi de FERICIRE, pentru ca OCHII oamenilor stralucesc intr-un mod aparte …, pentru ca OAMENII aceia imi raspund din RAIUL Fiintei lor, si cand pleaca de la langa mine par cu sapte centimetri mai inalti si mai increzatori in Sine. …de ce? pentru ca ii simt ca sunt in SUFLET ♥
ESTE MINUNAT sa nu ma mai simt iritata nici de dusmanosii care vad opusul la ceea ce sunt io..doar ma amuza cand ii vad pierduti in inconstienta lor bolnavicioasa si negativista care le otraveste sufletul cu fiecare zi ce trece neinvatand nimic din experientele lor dar crezandu-se mai intelepti…
ESTE MINUNAT!
MA Bucur ca pot trai acest sentiment!
Este minunat ca pot sa transmit asta oamenilor din jurul meu..
Povestea Ta este ceea ce Tu insuti stii ca esti- definitia ta despre Tine…
Povestea Ta NU determina ceea ce tu ARATI Lumii .. ea determina modul in care Tu TRAIESTI experienta Lumii…
Atunci cand privesti Lumea , o vezi prin ochii povestii Tale…
Daca te percepi ca pe o Victima, atunci privesti lumea ca fiind plina de victime si agresori…
Daca simti IUBIREA care ESTI, atunci percepi iubirea care te inconjoara….:)
IUBIREA locuieste ORIUNDE este lasata sa intre…
CUm eu , la fel ca si voi, SUnt un mic CREATOR al POvestii….ALEG SA FIE O POVESTE DEspre IUBIRE.
IAr atunci cand ALEG IUBIRE, inseamna ca stiu cine SUNT…:)
Iar Cand STII CINE ESTI , le permiti altora sa traiasca prin TINE experienta lui CINE sunt Ei… 🙂
Iubesc oameni cu toate ale lor!
Ce fain sa traiesti in ACCEPTARE…:)Multumesc DOamne pentru TOT!

Lasă un comentariu